ZWROTY I REKLAMACJE
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SpawTom
Przeginia Duchowna 248
32-061 Rybna
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SpawTom
Przeginia Duchowna 248
32-061 Rybna
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
PAMIĘTAJ:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- PODPISZ DOKUMENT zwrotu towaru. DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
- Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 DO 14 DNI od otrzymania zwrotu w magazynie SpawTom.pl lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".